اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

در جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم مطرح شد: ضرورت پیوند اتاق بازرگانی قم با مراکز صنفی و صنعتی

جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم در حالی برگزار شد که بر تقویت برقراری ارتباط آموزشی با مراکز آموزشی استان تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق بازرگانی قم: علی مسبح در این نشست تاکید کرد: برگزاری آموزش‌های متنوع هفتگی و ماهانه با حضور اساتید متخصص در این حوزه به کارفرمایان و علاقه‏‌مندان به موضوع کارآفرینی کمک شایانی خواهد نمود.
رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم گفت: برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی در جهت ارتقای بهره‌وری و کیفیت آموزش در سطح استان بر برقراری ارتباط آموزشی تاکید کرد و ایجاد، استمرار و پایداری این روابط را بیش از پیش خواستار شد. وی ادامه داد: همچنین، ارائه آموزش های منجر به بهبود فضای کسب و کار شرکت ها هدف کلانی است که در نهایت موجب ارتقای بهره‌وری کسب و کارها و ایجاد فضای تعاملی و حضور اعضا در اتاق خواهد شد.
وی تصریح داشت: با اقدامات پیرامون دو هدف کلان فوق، فضای برقراری ارتباط در جهت تقویت تعامل و همکاری بین مراکز مختلف نیز هموار و باعث پیشرفت و رشد صنعت در استان قم خواهد شد.
گفتنی است در این نشست تقویم آموزشی کمیسیون با در نظر گرفتن جلسات حضوری، مجازی و یا سمینار تهیه و ارائه گردید.
علی مسبح در پایان گفت: از آنجا که در استان سازمانهای آموزشی زیادی وجود دارند برنامه‌هایی جهت همسو کردن این پتانسیل‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها