اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی به استاندار قم

جناب آقای آقامیری استاندار محترم قم
سلام علیکم

خدمت در شهر قم با حضور مردمی شریف، دلسوز و تلاشگر و در جوار بارگاه ملکوتی بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س)، برگ زرینی در کارنامه هر خدمتگزار و دوست دار ایران عزیز است. اینک که با تکیه بر تعهد، توانمندی و تجارب ارزنده‌تان، پس از عرصه های مختلف خدمت، به عنوان استاندار قم منصوب شده اید، خرسندیم که با سابقه علمی و اجرایی‌تان در حوزه اقتصادی، شاهد حمایت بیش از پیش از صنعت و فعالان اقتصادی و تشکل های صنفی، گره گشایی از مشکلات تولیدکنندگان و بسیج امکانات و ظرفیت های استان برای تحقق رشد تولید در استان باشیم.

شهر قم ظرفیت های متعددی چون قرارگیری در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور، حضور سالانه 20 میلیون زائر و گردشگر و نزدیکی به پایتخت را دارا بوده و با وجود وسعت کم، یکی از سرآمدان کشور در حوزه صنعت می باشد و نیاز دارد با نگاهی پویا و گره گشا، نسبت به تقویت صنایع خرد و کلان، خوشه های صنعتی فعال و نامی استان و تسهیل روند تولید و اشتغال زایی در آن گام برداشته شود.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه انتصاب جنابعالی به عنوان استاندار قم، امیدوارم که در دوره پیش رو با بهره گیری از توان مشورتی و اجرایی فعالان اقتصادی شاهد رشد و تعالی اقتصاد استان و به تبع آن رفع مشکلات معیشتی مردم شریف و نجیب قم باشیم. از درگاه ایزد منان، تداوم تعالی، توفیق و سعادت جنابعالی را درعرصه جدید خدمت مسألت دارم.

محمد ایرانی قمی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم
آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها