اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

لزوم تقویت مشارکت شرکت های دانش بنیان و فناور در حوزه های صنعتی

نائب رئیس اتاق بازرگانی قم گفت: خلاء حضور شرکت های فناور در صنعت و به طور کلی صنایع استان احساس می‌شود بنابراین باید به طور جدی اقدامات مشترک بین اتاق بازرگانی به عنوان بزرگترین پارلمان بخش خصوصی و پارک علم و فناوری به عنوان متولی آن تقویت شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوزری قم، نشست مشترک اعضاء هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی قم با مدیران پارک علم و فناوری استان در راستای تدوین تفاهم نامه برای گسترش همکاری های فی ما بین برگزار شد.

محمد نوپوش نایب رئیس اتاق بازرگانی قم در این نشست گفت: اتاق بازرگانی در دوره دهم در سایه اتحاد و همدلی اعضاء شکل گرفته است و در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در قالب کمیسیون های تخصصی در حوزه‌های مختلف مشکلات و مسائل اقتصادی استان را به سمت رشد سوق دهیم.
وی افزود: بخش زیادی از مباحثی که امروز اقتصاد استان با آن مواجه است با ورود تکنولوژی‌های فناور محور قطعاً مرتفع خواهد شد، بنا براین وظیفه اتاق بازرگانی این است با استفاده از تمام ظرفیت خود برای تقویت و ارتباط شرکت های دانش بنیان در جهت رفع مشکلات صنایع استان تلاش کند و در این بین پارک علم و فناوری میتواند نقش کلیدی خود را ایفا نماید.

یادآور میشود در این دیدار که با حضور اعضای هیأت رئیسه پارک علم و فناوری و رئیس انجمن دانش‌بنیان استان برگزار شد، دو طرف ضمن مرور راهکارهای افزایش همکاری‌های فی‌مابین بر لزوم انعقاد تفاهم‌نامه به عنوان نقشه راه مدوّن حوزه‌های مختلف همکاری در آینده تاکید کردند.
گفتنی است، بازدید از دو شرکت دانش‌بنیان در حوزه های دیجیتال مارکتینگ و توسعه سیستم‌های منابع انسانی حسن ختام این جلسه بود.

پایان خبر/

 

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها