اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

لزوم مساعدت بانک ها برای تکمیل گلخانه های نیمه تمام استان

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی بر لزوم مساعدت بانک ها برای تکمیل گلخانه های نیمه تمام استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، جلسه کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی قم با حضور اعضاء و مدیریت شعب بانک کشاورزی استان در محل اتاق بازرگانی قم تشکیل شد.
در این نشست علیرضا شیخانی رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی قم مطالبی در مورد کم آبی و لزوم تغییر الگوی کشت گفت و تأکید کرد: با توجه به کمبود نقدینگی و توان مالی سازندگان گلخانه های نیمه تمام در سطح استان، تکمیل و راه اندازی این گلخانه‌های نیمه تمام با مساعدت و همکاری بانک ها صورت گیرد.
همچنین در این جلسه زبردست مسوول سرپرستی بانک کشاورزی استان در مورد استمهال وام‌های کشاورزی گزارشی ارائه کرد و گفت: استمهال وامها فقط شامل کشاورزان خسارت دیده است و به علت وجود بودجه حداقلی که به موضوع استمهال وامها اختصاص یافته فقط از کمترین مبالغ وامهایی که باز پرداخت معوق دارند شروع می‌شود.
وی افزود: بانک با استفاده از اختیارات و سیاست های داخلی خود از روش های دیگری برای تمدید وامهای معوق کشاورزان استفاده کرده به این شکل که کشاورزان متقاضی می توانند با پرداخت متفرقات نسبت به تمدید وامهای کشاورزی خود اقدام کنند.
گفتنی است در بخش دیگری از این جلسه موضوع تأمین اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه تمام از جانب مدیریت بانک کشاورزی قول همکاری و مساعدت لازم نیز داده شد.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها