اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

دغدغه تأمین سوخت کشاورزان در فصل زمستان باید حل شود

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی قم گفت: تسریع در تأمین سوخت کشاورزان به خصوص در فصل سرد سال جدی گرفته شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، در نشست کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق قم مشکلات کشاورزان و گلخانه داران در خصوص تامین سوخت‌ مورد نیاز به خصوص در فصل زمستان پیگیری شد.
علیرضا شیخانی رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق قم در این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی استان برگزار شد، گفت: سوخت رسانی به کشاورزان و گلخانه داران به خصوص در فصل سرد سال اهمیت ویژه‌ای پیدا میکند و تولیدکنندگان این حوزه خواستار تسهیل در اختصاص سهمیه و توزیع به موقع آن هستند.
وی با تأکید بر اینکه در صورت بروز مشکلاتی از جمله قطعی برق و گاز تمام پشتیبانی تولیدکنندگان همین سهمیه ایست که شرکت پخش فراورده های نفتی استان اختصاص می‌دهد گفت: اگر در فصل سرد سال مشکلات پیش بینی نشده ای از جمله قطعی برق و گاز اتفاق افتد خسارات سنگینی متهمل گلخانه داران خواهد شد و سرمایه های آن ها از بین خواهد رفت.
رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق قم با گلایه‌ از بروکراسی اداری و دست و پا گیر برای تخصیص سهمیه سوخت اظهار کرد: کشاورزان عمده مسائلی که مطرح میکنند حل و فصل بروکراسی اداری در سازمان مربوطه است و خواستار تعامل و همراهی با تولیدکنندگان زحمت کش استان هستند.
شیخانی گفت: اگر به این مسئله دقت داشته باشیم که تولیدات قوت غالب مردم استان را با زحمات فراوانی تهیه و توزیع می‌کنند قطعاً به درخواست کشاورزان در جهت بهتر شدن فضا برای فعالیت با دیدگاه تسریع روند امور به آنها از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توجه ویژه ای خواهد شد.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها