اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

بخش خصوصی قم همیشه در پرداخت مالیات در کشور پیشگام بوده است

رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب و کار اتاق بازرگانی قم گفت: پرداخت به موقع مالیات در سال‌های اخیر توسط بخش خصوصی قم رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد نوپوش در نشست کمیته مالیاتی کمیسیون بهبود محیط کسب و کار که با حضور مدیر دادرسی مالیاتی استان برگزار شد اظهار داشت: پرداخت مالیات بین واحدهای تولیدی و صنعتی قم در چندسال اخیر در سطح کشور رشد بالایی داشته که همین امر سبب شده تا تخلفات مالیاتی این بخش در حوزه مالیاتی کاهش بالایی داشته است.
نوپوش همچنین به اهمیت حضور نماینده این کمیته در تمام کمیسیون‌ها اشاره کرد و گفت: با این کار، نقش مشاوره‌ای این کمیته بیش از پیش پررنگ شده و ارتباط بیشتری با اهالی صنعت و تولید استان خواهیم گرفت.
نوپوش عنوان کرد: با وجود کاهش بسیار بالای تخلفات مالیاتی توسط بخش خصوصی، همچنان بسیاری از این واحدها از نبود آموزش قوانین به روز مالیاتی رنج می‌برند که البته اتاق دهم با برگزاری دوره‌‎های آموزشی در صدد رفع این مشکل است.
همچنین در این نشست قاسمی مدیر دادرسی مالیاتی استان ضمن تشکر از اتاق قم برای رسیدگی به این چالش همیشگی، گفت: اتاق بازرگانی می‌تواند با تجمیع مستندات تخلفات احتمالی سازمان امور مالیاتی، در راستای احقاق حقوق مودیان گام بزرگی بردارد.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها