اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

ارائه مشاوره های تخصصی حقوقی در کمیسیون حقوقی اتاق قم

 رئیس کمیسیون حقوقی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم از ارائه مشاوره های تخصصی حقوقی در کمیسیون حقوقی اتاق قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، احمد وحیدی منش در نشست کمیسیون حقوقی با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی قم گفت: فعالین اقتصادی به لحاظ اطلاعات حقوقی نیازمند آموزش هستند که این امر باید از طریق کمیسیون آموزش به اجرا برسد اما بدیهی است که موضوع آموزش و اساتید از طریق کمیسیون حقوقی تعیین خواهند شد.

وی گفت: کمیسیون آموزش با برگزاری چنین آموزشی کمک می‌کند خطاهای حقوقی که بعضاً در معاملات فعالین اقتصادی منجر به اختلافات شده حل و فصل شود. وحیدی منش ضمن تأکید به شروع فعالیت مرکز داوری اتاق بازرگانی قم در ساختمان جدید گفت: مرکز داوری نقش استراتژیک در حل شدن موضوعات دعاوی تجاری دارد و مرکز داوری اتاق بازرگانی قم در دوره دهم باید به نحوی مطلوب به جامعه فعالان اقتصادی معرفی شود.

وی در حاشیه تشریح اهداف دهگانه کمیسیون حقوقی گفت: در کنار فعالیت‌های مرکز داوری خدمات کمیسیون حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی به صورت هفتگی به فعالین اقتصادی کمک شایانی خواهد شد لذا اعضاء محترم اتاق می‌توانند با اخذ نوبت نسبت به اخذ مشاوره اقدام کنند و چنانچه معضل حقوقی از طریق مشاوره حل نشود، مراجعین از طریق مرکز داوری نسبت به حل معضلات حقوقی خود اقدام خواهند کرد.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها