اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

تعریف 4 کمیته تخصصی ذیل کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی

 رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی قم از تعریف 4 کمیته تخصصی ذیل کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، سید حسن هانی در نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق قم، با تأکید بر اینکه در یکسال گذشته افزایش قیمت زمین در شهرک‌ صنعتی شهاب اعتراض متقاضیان را به همراه داشته است گفت: شرکت شهرکهای صنعتی استان این مسئله را پیگیری کند تا متقاضیان توان خرید زمین و راه اندازی کسب و کار خود را داشته باشند.

هانی با اشاره به این نکته که عمدتا‌ صاحبان شرکت های دانش بنیان و فناور برای سرمایه در گردش خود درخواست تسهیلات داشته اند افزود: برای تشویق راه اندازی و ورود کارآفرینان به سرمایه گذاری در این صنعت ارز آور در کشور احتیاج به اقدامات مؤثر در پرداخت تسهیلات مختلف از جمله زمین با قیمت مناسب هستیم که متأسفانه در این موضوع استان قم با یک رویه سود محور به فروش زمین در شهرک های صنعتی پرداخته می‌شود.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی قم گفت: برای پیگیری تخصصی موضوعات و مطالبات اعضاء کمیسیون نیازمند تعریف چهار کمیته در ذیل کمیسیون فناوری اطلاعات هستیم. کمیته عضویت برای تشویق و ترغیب شرکت های دانش بنیان به حضور دراتاق بازرگانی در فراگیری آموزش‌های مرتبط با واردات و صادرات می‌تواند در توسعه کسب و کار کارآفرینان این عرصه بسیار کمک کننده باشد لذا کمیته عضویت در این کمیسیون فعال خواهد شد. کمیته منابع انسانی، کمیته آموزش و کمیته رمز ارز از دیگر کمیته هایی است که در حوزه های تجارت بین الملل و آشنایی با آخرین متدهای مالی و تأمین منابع انسانی شرکت‌ها فعالیت خود را ذیل کمیسیون فناوری اطلاعات آغاز خواهند کرد.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها