اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام اتاق بازرگانی قم به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم با صدور پیامی شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، رئیس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قم در پیامی شهادت تعدادی از هموطنان عزیز را در حادثه تروریستی کرمان تسلیت گفتند.

در پیام اتاق بازرگانی قم آمده است:

دشمن دیوصفت بار دیگر با اقدامی کوردلانه و استکباری ملت عاشق و بزرگ ایران عزیز را داغدار کرد. حادثه کرمان نه تنها یک حرکت استکباری و خشم انگیز برای به خاک و خون کشیدن زن و مرد و کودک این سرزمین بود بلکه جنایتی نابخشودنی وغم بار بود که که اوج توحش و خوی حیوانی و کینه توزی دشمنان ملت عزیز ایران و ایادی استکباری آنان را نمایان کرد.

عملیات تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نقاب از چهره شیطانی عاملان این اقدام وحشیانه کنار زد و نشان داد دشمنان اسلام و ایران عزیزمان حتی از دلدادگی زنان، مردان و کودکان این سرزمین نمادهای مبارزه با دشمن ایران واهمه دارند.

اتاق بازرگانی قم به نمایندگی از فعالان اقتصادی استان ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، اعلام می دارد که این اقدام کوردلانه و وحشیانه دشمن نه تنها ملت ایران را از مسیر اصلی حراست و دلدادگی به این مرز و بوم دور نخواهد کرد بلکه حرکت ملت عزیز ایران را در مسیر پیشرفت شتاب خواهد بخشید.

این اتاق ضمن همدردی با خانواده های داغدیده، این ضایعه ناگوار را به عموم مردم شریف ایران تسلیت گفته و برای شهدای این حادثه بهره مندی از رزق الهی و برای مجروحان سلامت عاجل و کامل مسالت دارد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم

 

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها