اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

کمیسیون‌ها و تشکل‌ها بازوهای اجرایی اتاق بازرگانی هستند/تشکل‌های زیرمجموعه اتاق باید تقویت شوند

رییس اتاق بازرگانی قم با اشاره به تجمیع افراد با تجربه و جوان در کمیسیون‌های تخصصی اتاق قم گفت: این تضارب آرا در کمیسیون‌ها باعث رشد تولید و به حرکت در آمدن چرخ‌های تولید استان خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم پانزدهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم با حضور اعضا و در سالن جلسات ساختمان جدید این اتاق برگزار شد.
محمد ایرانی رئیس اتاق قم با عنوان این نکته که کمیسیون‌ها و تشکل‌‎ها بازوهای اجرایی اتاق بازرگانی هستند گفت: هیئت نمایندگان اتاق دهم تمام همت خود را در جهت فعال کردن این کمیسیون‌ها به کار گرفتند که اولین نشانه‌های آن را در پیگیری مباحث مطروحه در کمیسیون‌های تخصصی اتاق در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی دیدیم.
رئیس اتاق بازرگانی قم اظهار کرد: در ماه‌های اخیر تمرکز بیشتر اعضا بر ساماندهی مسائل مرتبط با فعالان اقتصادی، تکمیل ساختمان جدید و فعال کردن کمیسیون‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌ها بوده که در ادامه راه با توان بیشتر به رفع مشکلات بخش خصوصی پرداخته خواهد شد.
ایرانی در این نشست با تاکید بر همیاری برای حل مسائل مالی اتاق ادامه داد: در دوره دهم روند تکمیل ساختمان جدید این اتاق شیب تندی به خود گرفته که ادامه این امر مستلزم احصا منابع مالی جدید برای اتاق است.
وی با بیان اینکه حضور برخی از کارخانجات تولیدی بزرگ کشوری در قم مایه مباهات و افتخار بخش خصوصی استان است عنوان کرد: در تلاش هستیم با اعطای تسهیلات ویژه به صاحبان این واحدها، تمامی آنها را با اتاق قم مرتبط کرده و باعث رشد و پیشرفت هرچه بیشتر بخش خصوصی شویم.
ایرانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به انتقال بخش اداری این اتاق به ساختمان جدید واقع در کیلومتر 5 اتوبان قم-تهران اشاره کرد و گفت: با حضور در ساختمان جدید همکاران ما در بخش اداری از تمام ظرفیت خود برای ارائه خدمات بهتر به فعالان بخش خصوصی استفاده خواهند کرد.
همچنین قبل از شروع این نشست، اعضای هیئت نمایندگان اتاق از نحوه استقرار و فعالیت کارکنان اتاق بازدید کرده و دیداری صمیمانه با ایشان داشتند.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها