اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

تجلیل استاندار از رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی قم

طی مراسمی استاندار قم از رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی قم تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، سید محمد آقا میری استاندار استان در جلسه تجلیل از مهندسین برتر استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، بیان کرد: بسترهای علمی ما پس از انقلاب بسیار افزایش یافته و امروز بخشی از پزشکان و مهندس‌های برتر ایرانی در خارج از ایران مشغول فعالیت کاری یا تدریس در دانشگاه‌ها هستند، این دستاورد از رویش‌های انقلاب اسلامی است. استاندار قم افزود: پیشرفتی که امروز در کشور حاصل شده نتیجه تلاش‌های بی‌نظیر مهندسانی است که قلبشان برای ایران اسلامی می‌تپد و به دنبال اعتلای نام ایران عزیز هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: ثمره پر برکت اعتماد به جوانان و ظرفیت های کشور اتفاقی نیست و این نتیجه رویش‌های انقلاب ماست، در برهه ای از زمان برای رسیدن به خود کفایی اندیشه ورزی می‌کردیم اما امروز به قدری پیشرفت کرده‌ایم که صحبت از خود اتکایی می‌کنیم. وی گفت: امروز ما در استان قم در رتبه دوم تولید مسکن هستیم و حداقل 1/5 در صد هر ماه تورم در استان کاهش پیدا می‌کند که این ثمره محصول خِرَد جمعی است و اسم آن را جهاد جمعی می‌نامیم.

استاندار قم افزود: در اقتصاد مقاومتی تمام نگاه باید به جوان ها و مهندسین و تولید کشور خودمان باشد که این نگاه در کشور ایجاد شده و درحال ثمره دهی و توسعه بیشتر است.

گفتنی است در پایان این جلسه از محمد ایرانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها