اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی قم به سرپرست امور عمرانی استانداری قم

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، رئیس اتاق قم در پیامی انتخاب سرپرست جدید امور عمرانی استانداری قم را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای مهدی متقیان
سرپرست محترم معاونت امور عمرانی استانداری قم

سلام علیکم
بدینوسیله انتصاب جنابعالی به عنوان «سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری قم» را که نشان از شایستگی و توانمندی‌تان دارد، تبریک عرض می نمایم.
توسعه اقتصادی و عمرانی استان هدفی است که طی سالیان اخیر با وجود عقب ماندگی های متعددی که در استان وجود داشته، به شدت احساس شده و نیاز است عزمی ویژه و راسخ در راستای تحقق این هدف مهم صورت گیرد.
اتاق بازرگانی قم در دوره دهم این آمادگی را دارد که در کنار حاکمیت، با شناسایی فرصت های سرمایه گذاری و احصاء مشکلات و مسائلی که سد راه توسعه هستند، بسترهای رشد و توسعه قم عزیزمان را در حوزه های مختلف بازرگانی، صنعتی، معدنی و کشاورزی فراهم کرده تا فرصتی شگرف برای تعالی بیش از پیش شهرمان فراهم گردد.
رجاء واثق دارم که حضور شما در این مسئولیت خطیر، نوید بخش حرکتی نو، تلاشی مضاعف و با شتاب بیشتر در راستای توسعه همه‌جانبه استان قم بویژه در حوزه زیرساخت‌های عمرانی استان خواهد بود. امید است در سایه الطاف الهی همچون گذشته موفق و موید باشید.

محمد ایرانی قمی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها