اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام تسلیت رئیس اتاق بازرگانی قم به مناسبت درگذشت مهندس مهدی کریمی

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، رئیس اتاق قم در پیامی درگذشت مهندس مهدی کریمی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

اِنّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت دوست و همراه عزیزمان جناب آقای «حاج مهدی کریمی» که پس از تحمل یک دوره سخت بیماری در غروب 15 شعبان دعوت حق را لبیک گفت را خدمت اعضای محترم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قم و ایران و جامعه صنعت و فعالان بخش خصوصی استان تسلیت عرض می‌نمایم.
بی شک لبخندهای آن مرحوم و روحیه تلاش گر و جنگجوی ایشان در دوران سخت بیماری برای تمام اطرافیان و دوستانش، داغ فقدان این یار قدیمی را افزون می سازد.
مرحوم کریمی در دوران خدمت قریب به یکساله در دوره دهم اتاق بازرگانی قم و ایران از هیچ تلاشی برای ارتقاء جایگاه فعالان بخش خصوصی و مطالبه گری حقوق جامعه صنعت استان و کشور فروگذار نکرد و همت و عزمش در دوران سخت بیماری برای همه ما درسی بزرگ و خاطرهای ارزشمند به یادگار گذاشته است.
هر چند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست. از خداوند بزرگ برای آن مرحوم آرامش و غفران واسعه الهی و برای خانواده داغدار آن مرحوم صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت می دارم.

محمد ایرانی قمی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها