اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

دعوت از اتاق بازرگانی قم برای بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی بورکینافاسو

سفیر بورکینافاسو در ایران گفت: با حضور در استان قم و اطلاع از حضور گسترده صنایع در این استان، مشتاقانه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قم را به بازدید ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی بورکینافاسو دعوت می‌کنم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد کابوره در نشست مشترک با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قم که روز پنج‌شنبه هفدهم اسفندماه در سالن کنفرانس این اتاق برگزار شد گفت: ما در تلاش هستیم تا با حضور در مراکز مهم صنعتی ایران، زمینه ساز پیشرفت و ارتقا کشورمان در قاره آفریقا شویم.

سفیر بورکینافاسو ضمن ابراز خوشحالی از ارتباط نزدیک میان دو کشور، آن را به فال نیک گرفت و گفت: ما در حال حاضر 200 شهروند در استان قم داریم که نشانگر ارتباط تنگاتنگ میان آواگادوگو (پایتخت بورکینافاسو) و ایران است.

کابوره ضمن استقبال از پیشنهاد رئیس اتاق بازرگانی قم مبنی بر ارائه بانک‌های اطلاعاتی از لیست کالاهای صادراتی و بازارهای هدف دو کشور، ادامه داد: تعامل اقتصادی میان دو کشور برای رشد و توسعه آنها امری طبیعی و مهم می‌باشد که یکی از گام‌های مهم برای آن، امضای تفاهم‌نامه‌های دو و چندجانبه است که به زودی برای آنها اقدام خواهیم کرد. انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها