اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

تمام ظرفیت های اتاق بازرگانی قم در خدمت رفع موانع اقتصادی است/لزوم تقویت سهم استان در اکوسیستم صنعت گردشگری کشور

رئیس اتاق بازرگانی قم گفت: اتاق بازرگانی از تمام پتانسیل خود در راه افزایش سهم استان در اکوسیستم اقتصادی صنعت گردشگری کشور استفاده خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی در نشست تقدیر از برگزارکنندگان هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که با حضور معاون استاندار در محل اتاق قم برگزار شد، با اشاره به گردش مالی بالای صنعت گردشگری در کشور گفت: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، در تلاش است تا با سیاست‌گذاری‌‎های خود، راه را برای ورود سرمایه‌گذار جدید و تقویت فعالان حاضر در این صنعت هموار کند.
ایرانی همچنین به روند رو به رشد این صنعت در سال‌های اخیر هم اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر و با ورود افراد خوش فکر بخش خصوصی به حوزه توریسم، شاهد اتفاقات خوبی بودیم که علی رغم خوب بودن، کافی نبوده و هنوز با جایگاه ایده‌آل این صنعت در اقتصاد استان فاصله داریم.
وی همچنین با ذکر این نکته که اتاق بازرگانی به عنوان متولی بخش خصوصی وظایف مهمی در قبال جامعه اقتصادی دارد گفت: اتاق دهم درب‌های خدمت رسانی خود را در تمام بخش‌ها و صنایع به روی بخش خصوصی باز کرده و از تمام ظرفیت‌های اجرایی خود از جمله شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و تعاملات خود با حاکمیت برای رفع موانع فعالیت صاحبان واحدهای خصوصی بهره خواهد برد.
عضو هیات نمایندگان اتاق ایران همچنین به آموزش نیروی متخصص مرتبط با صنعت گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه اتاق قم از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد و با برگزاری دوره‌های مناسب و استفاده از اساتید به نام در این بخش به کمک بخش خصوصی خواهد آمد.
رئیس اتاق قم به این نکته نیز اشاره کرد که اتاق بازرگانی در دوره جدید برای اولین بار در حمایت از بخش خصوصی، حضور فعالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران داشت و افزود: در سال 1403 با بودجه ریزی مناسب و جذب سرمایه‌های مختلف، در پی آن هستیم تا از حضور تمام واحدهای بخش خصوصی استان در ایونت‌های مختلف سراسر کشور حمایت‌های لازم را انجام دهیم.
ایرانی همچنین به لزوم استفاده از مواهب اقتصادی شاهراه مواصلاتی بودن استان اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی استان باید به این نتیجه برسد که با سرمایه‌گذاری در صنعت توریسم، سال‌های روشنی را در پیش خواهیم داشت که برای تحقق این امر همکاری و عمل به تعهدات دستگاه‌های حاکمیتی لازم است.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها