تبریک رئیس اتاق بازرگانی قم به مناسبت آغاز سال 1403

رئیس اتاق بازرگانی قم در پیامی، فرارسیدن سال  ۱۴۰3 را به تمامی هموطنان، به‌ویژه اعضای محترم اتاق بازرگانی قم و خانواده‌های گرامی آنان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی با صدور پیامی آغاز سال نو شمسی را به تمامی هموطنان، به‌ویژه اعضای محترم اتاق بازرگانی قم و خانواده‌های گرامی آنان تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی قم به این شرح است:

 

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

بهار طبیعت، فصل نو شدن، تازگی و تغییر و تحول است؛ فصل جوانه زدن و شروع حرکتی نو؛ فصل شکوفه زدن برای ساختن آینده ای شکوفا و شکوهمند و امسال تقارن حلول سال نو و جشن بزرگ نوروز ایرانی و باستانی با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، نویدبخش سالی پربرکت و روشنایی برای همه ملت ایران است.
سال 1402، سالی پر فراز و نشیب برای اتاق دهم بود و در نخستین سال، تمام توان را به کار گرفتیم تا فرصت ها را شناسایی کرده و قدمی هرچند کوچک در مسیر تقویت اقتصاد استان برداریم.
انتقال بخش اداری اتاق به ساختمان جدید، راه اندازی 10 کمیسیون تخصصی، تشکیل میزهای مشاوره در حوزه های بیمه، مالیات، کار و صنعت، تقویت خدمات بازرگانی، تدوین بانک اطلاعاتی فعالان بخش خصوصی استان، تقویت ارتباط با نهادهای حاکمیتی برای گره گشایی از مشکلات بخش خصوصی و شناسایی فرصت های رشد صنعت و اقتصاد استان تنها بخشی از کارنامه اتاق دهم در نخستین سال آغاز به کارش است.
اتاق دهم در سال 1403 با برنامه ریزی مدون، تدوین بودجه عملیاتی و بکارگیری توان متخصصان حوزه های مختلف اقتصادی، بر آن است تا با گردهم آوردن تمام فعالان بخش خصوصی، تشکلی پویا، فراگیر و کارآمد را شکل داده و گامی موثر برای رشد و توسعه شهر عزیزمان بردارد.
اینجانب فرا رسیدن عید باستانی نوروز را به همه فعالان اقتصادی استان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، از همه همراهان و فعالان بخش خصوصی استان دعوت می کنم در سال پیش رو و مسیر سخت آینده، همراهمان بوده تا دست در دست هم اقتصادی قدرتمند و رو به رشد را برای شهرمان بسازیم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی و موفقیت روز افزون را برای همه عزیزان و هموطنانم مسئلت دارم.
با آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای تمامی تولیدکنندگان، تجار، بازرگانان و فعالین اقتصادی استان قم

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها