اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

تبریک رئیس اتاق بازرگانی قم به مناسبت آغاز سال 1403

رئیس اتاق بازرگانی قم در پیامی، فرارسیدن سال  ۱۴۰3 را به تمامی هموطنان، به‌ویژه اعضای محترم اتاق بازرگانی قم و خانواده‌های گرامی آنان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی با صدور پیامی آغاز سال نو شمسی را به تمامی هموطنان، به‌ویژه اعضای محترم اتاق بازرگانی قم و خانواده‌های گرامی آنان تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی قم به این شرح است:

 

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

بهار طبیعت، فصل نو شدن، تازگی و تغییر و تحول است؛ فصل جوانه زدن و شروع حرکتی نو؛ فصل شکوفه زدن برای ساختن آینده ای شکوفا و شکوهمند و امسال تقارن حلول سال نو و جشن بزرگ نوروز ایرانی و باستانی با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، نویدبخش سالی پربرکت و روشنایی برای همه ملت ایران است.
سال 1402، سالی پر فراز و نشیب برای اتاق دهم بود و در نخستین سال، تمام توان را به کار گرفتیم تا فرصت ها را شناسایی کرده و قدمی هرچند کوچک در مسیر تقویت اقتصاد استان برداریم.
انتقال بخش اداری اتاق به ساختمان جدید، راه اندازی 10 کمیسیون تخصصی، تشکیل میزهای مشاوره در حوزه های بیمه، مالیات، کار و صنعت، تقویت خدمات بازرگانی، تدوین بانک اطلاعاتی فعالان بخش خصوصی استان، تقویت ارتباط با نهادهای حاکمیتی برای گره گشایی از مشکلات بخش خصوصی و شناسایی فرصت های رشد صنعت و اقتصاد استان تنها بخشی از کارنامه اتاق دهم در نخستین سال آغاز به کارش است.
اتاق دهم در سال 1403 با برنامه ریزی مدون، تدوین بودجه عملیاتی و بکارگیری توان متخصصان حوزه های مختلف اقتصادی، بر آن است تا با گردهم آوردن تمام فعالان بخش خصوصی، تشکلی پویا، فراگیر و کارآمد را شکل داده و گامی موثر برای رشد و توسعه شهر عزیزمان بردارد.
اینجانب فرا رسیدن عید باستانی نوروز را به همه فعالان اقتصادی استان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، از همه همراهان و فعالان بخش خصوصی استان دعوت می کنم در سال پیش رو و مسیر سخت آینده، همراهمان بوده تا دست در دست هم اقتصادی قدرتمند و رو به رشد را برای شهرمان بسازیم و از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی و موفقیت روز افزون را برای همه عزیزان و هموطنانم مسئلت دارم.
با آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای تمامی تولیدکنندگان، تجار، بازرگانان و فعالین اقتصادی استان قم

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها