اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام تسلیت رئیس اتاق قم در پی حادثه تروریستی کنسولگری ایران در دمشق

محمد ایرانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، در پیامی شهادت چند تن از مستشاران نظامی کشورمان در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری سفارت ایران در دمشق را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی با صدور پیامی شهادت چند تن از مستشاران رسمی نظامی کشورمان در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس اتاق بازرگانی قم به این شرح است:

حادثه تروریستی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، استمرار جنایت های وحشیانه و وقاحت بار رژیم منحوس صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین و نسل کشی ساکنین غزه و نشان از مرگ انسانیت و اخلاق است.

این حرکت وقیحانه رژیم کودک کش صهیونیستی نه تنها نقض قوانین بین المللی و تعرض به خاک ایران عزیزمان، بلکه بیانگر استیصال و درماندگی این رژیم منحوس در صحنه نبرد نابرابر علیه زنان و کودکان و مردم غزه بوده و نیازمند پاسخی درخور و دندان شکن است.

اینجانب ضمن محکومیت حمله مذبوحانه اسرائیل غاصب به کنسولگری جمهوری اسلامی، شهادت سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی و تعدادی از مستشاران ایران در سوریه را تسلیت عرض نموده و برای خانواده محترم این شهدای بزرگوار، صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند رحمان مسئلت می دارم.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها