اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

اتاق بازرگانی قم به کارزار درخواست جایگزینی تعطیلی شنبه به جای پنج‌شنبه پیوست

اتاق بازرگانی قم در پی مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها، به کارزار درخواست جایگزینی تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه پیوست.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ناعادلانه علیه کشور در سالیان اخیر، فعالان اقتصادی انتظار دارند تا دولت و دستگاه‌های قانون‌گذار با تصویب قوانین حمایتی، کمک حال بخش خصوصی باشند.
مصوبه اخیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در اصلاح لایحه ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری با کاهش ساعات کاری از 44 به 40 ساعت و تعیین روزهای پنج‌شنبه و جمعه به عنوان تعطیلات رسمی، قانونی است که در صورت تایید عملا کشور را برای چهار روز از ارتباط با کشورهای خارجی منع خواهد کرد.
در همین راستا فعالان بخش خصوصی با تشکیل کارزاری، از نهادهای سیاست‌گذار و قانون‌گذار کشور درخواست دارند تا براساس منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از تولید و تقویت اقتصاد با مشارکت مردم، به نظرات و مشورت‌های دلسوزانه صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی توجه کرده و به جای پنج‌شنبه و جمعه، جمعه و شنبه را به عنوان تعطیلات رسمی پایان هفته تصویب کنند.
رئیس اتاق بازرگانی قم نیز با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تغییر این تصمیم و تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه‌ها شد.
اتاق بازرگانی قم از تمام فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع خرد و کلان دعوت می‌کند تا با امضای این کارزار قانونی، از تصویب نهایی این مصوبه جلوگیری کنند.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها