اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

دبیرخانه مشترک اتاق‌های سه گانه در قم تشکیل می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی قم از تشکیل دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون در استان قم خبر داد و گفت: با همدلی و ارتباط مشترک باید حامی بخش خصوصی باشیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی قم، محمد ایرانی در نشست مشترک هیأت رئیسه اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف استان که در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید در جلسات اقتصادی برای افزایش آمار صادراتی کشور به بخش خصوصی بها داده شود گفت: هماهنگی اتاق‌های سه گانه در حوزه های اقتصادی در زمان نشست با نهادهای دولتی وزنه ارتباطی دولت و بخش خصوصی را افزایش می‌دهد.
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران افزود: هدف بخش خصوصی در اتاق‌های سه گانه باید به گونه‌ای باشد که یک صدای واحد برای احقاق حقوق منافع بنگاه‌های اقتصادی کشور ایجاد کند تا موتور قدرتمند اقتصاد را روشن نگاه دارد.
وی با تاکید بر اینکه لازم است در جلسات حساس و تصمیم‌گیری‌های مهم حاکمیتی، حقوق بخش خصوصی در نظر گرفته شود گفت: فرصت‌های مختلفی برای ارتباط اتاق‌ها برای حمایت از بخش خصوصی وجود دارد و باید منافع مشترک و راه‌های ارتباط شناسایی شده و از آنها استفاده شود.
ایرانی با اذعان به اینکه تمام ظرفیت‌های اتاق بازرگانی در اختیار بخش خصوصی است تصریح کرد: هم در حوزه حمایت از منافع بخش خصوصی در شوراهای اقتصادی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، هم در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های آموزشی و خدماتی، اتاق بازرگانی آماده مشارکت و همکاری با اتاق‌های اصناف و تعاون است.
وی از تشکیل دبیرخانه مشترک اتاق‌های سه‌گانه در استان قم خبر داد و افزود: با همدلی و ارتباط مشترک باید حامی بخش خصوصی باشیم؛ البته این به معنای آن نیست که ما از متخلفان حمایت می‌کنیم و جلوی تخلفات هم خواهیم ایستاد.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها