اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

همدلی و مشارکت اتاق‌های سه‌گانه منجر به تقویت بخش خصوصی می‌شود

نایب رئیس اتاق بازرگانی قم گفت: اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف می‌توانند با تشکیل یک قوه مشترک با بالا رفتن قدرت بخش خصوصی، اقتصاد کشور را متحول سازند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی قم، ابوالفضل رجبیان در نشست مشترک هیأت رئیسه اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف استان که در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی قم برگزار شد، از نتیجه بخش نبودن رفتار جزیره‌ای در بین اتاق‌های سه گانه سخن گفت و افزود: اگر اتاق‌های سه گانه استان اتحاد و همدلی خود را از دست بدهند نتایج عملکرد آنها موفقیت آمیز نیست.
وی افزود: باید نقاط ضعف اتاق‌ها توسط یکدیگر شناسایی شود و به صورت ارائه راهکار و پیشنهاد به یکدیگر مطرح گردد تا بتوانیم نقاط ضعف را ظرف مدت یک سال با سرعت بسیار بالا کاهش دهیم که قطعاً اتحاد و همدلی در بین اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون می‌تواند آمار صادراتی ما را به صورت چشم‌گیری افزایش دهد.
نایب رئیس اتاق بازرگانی قم با تأکید بر اینکه اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف می‌توانند با تشکیل یک قوه مشترک با بالا رفتن قدرت بخش خصوصی، اقتصاد کشور را متحول سازند گفت: در اتاق اصناف استان قدرت صادراتی بالقوه‌ای وجود دارد که نفوذ بسیار خوبی در بازارهای هدف داشتند.
وی گفت: خوشبختانه در یک سال اخیر در اتاق بازرگانی قم توانسته‌ایم ظرفیت‌های بسیار قابل توجهی را برای برداشتن گام‌های بلند اقتصادی در بین اتاق‌های سه گانه ایجاد کنیم که امیدواریم با همراهی و همدلی به صورت حداکثری از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه هدف ما حمایت از صنعت و افزایش تجارت استان و کشور است افزود: هدف بخش خصوصی خدمت به کلیه بنگاه‌های اقتصادی در کشور و بالاخص استان قم است.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها