اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

تقدیر نایب رئیس و خزانه دار اتاق ایران از پیشرفت قابل توجه ساختمان جدید اتاق بازرگانی قم

برخی اعضای هیات رییسه اتاق ایران در بازدید از ساختمان جدید اتاق بازرگانی قم پیشرفت قابل توجه تکمیل این ساختمان را مورد تقدیر قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، برخی اعضای هیات رئیسه اتاق ایران و روسای اتاق‌های بازرگانی با حضور در ساختمان جدید اتاق بازرگانی قم از نزدیک در جریان روند پیشرفت و تکمیل این ساختمان قرار گرفتند.
در حاشیه این بازدید نشست صمیمانه با حضور پیام باقری نایب رئیس اتاق ایران، عبدالله مهاجر عضو هیأت رئیسه اتاق ایران، محمود نجفی عرب رئیس اتاق تهران، پرهام رضایی رئیس اتاق البرز، فرج الله معماری رئیس اتاق سمنان، محمد صادق حمیدیان رئیس اتاق فارس و اعضای هیات‌رئیسه اتاق قم برگزار و گزارشی از اقدامات انجام شده در دوره دهم اتاق بازرگانی قم ارائه شد.
محمد ایرانی رئیس اتاق بازرگانی قم در این نشست با تاکید بر اینکه ساختمان جدید اتاق بازرگانی در 6 طبقه و با امکاناتی بسیار ویژه در حال تکمیل است اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در دوره دهم، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با حمایت اتاق ایران، این ساختمان را به اتمام رسانده و در خدمت جامعه فعالان اقتصادی استان و کشور قرار دهیم.
وی با تاکید بر اینکه با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ساختمان جدید اتاق بازرگانی تلاش خود را برای رفع مشکلات صنعتگران در ارتباط بخش خصوصی و دولت خواهیم داشت، گفت: با روندی که در حال انجام است امیدواریم اوایل تابستان امسال شاهد افتتاح کامل ساختمان جدید اتاق بازرگانی قم باشیم.
پیام باقری نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در این نشست با اشاره به پیشرفت قابل توجه ساختمان جدید اتاق بازرگانی قم تصریح کرد: این حجم از کار که در مدت محدودی انجام شده قابل تقدیر است.
مهاجر خزانه‌دار و عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران نیز با اشاره به حمایت اتاق ایران از تکمیل ساختمان جدید اتاق قم گفت: اتاق ایران منتظر افتتاح هرچه سریع‌تر این ساختمان و بهره‌برداری از آن به نفع بخش خصوصی استان و کشور است.
روسای اتاق‌های تهران، البرز، فارس و سمنان نیز در این نشست از راه‌اندازی ساختمان جدید اتاق بازرگانی که ظرفیتی بزرگ برای این اتاق محسوب می‌شود را قابل تقدیر دانستند.
انتهای پیام /
3

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها