اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

با حضور استاندار قم انجام شد؛ امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی و میراث فرهنگی

در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو کمیسیون گردشگری و امور نمایشگاهی اتاق بازرگانی قم با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم تفاهم‌نامه ای برای افزایش تعامل و همکاری‌های فی مابین در حوزه گردشگری استان امضاء کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، در مراسمی در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور استاندار قم تفاهم‌نامه همکاری بین کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم و اداره‌کل میراث فرهنگی استان امضا شد.

این تفاهم‌نامه با موضوع گردشگری تخصصی و جذب توریسم و همچنین افزایش زیرساخت‌های گردشگری استان بین شهاب علی عرب رئیس کمیسیون گردشگری و امور نمایشگاهی اتاق بازرگانی قم و ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه با هدف ارتباطات گسترده اتاق بازرگانی با سازمان‌های مختلف و ذیربط در حوزه گردشگری به امضا رسیده که قرار است با همراهی و کمک سازمان میراث و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم دستگاه‌های مختلف اجرایی استان که نقش عملیاتی برای تکمیل زیر ساخت در بخش‌های مختلف گردشگری استان را دارند فعالیت خود را تسریع بخشند.

انتهای خبر/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها