اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

اتاق دهم به دنبال ایجاد وحدت میان بخش خصوصی استان است/برپایی نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی استان در ساختمان جدید اتاق بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی استان قم با اشاره به اینکه اتاق به عنوان تنها تشکل و نماینده بخش خصوصی به دنبال ایجاد تعامل و وحدت است، گفت: این وحدت در مقابل حاکمیت نیز سطح تعاملات را افزایش خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی ‌عصر شنبه در نشست شورای هم خانواده دستگاه‌های تابعه وزارت صمت در استان قم که در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، اظهار کرد: متاسفانه در استان قم بین تمام قسمت‌های بخش خصوصی شاهد انسجام و همدلی نیستیم.
وی با اشاره به اینکه اتاق به عنوان تنها تشکل و نماینده بخش خصوصی به دنبال ایجاد تعامل و وحدت بین فعالان اقتصادی استان است، تصریح کرد: تعامل و همکاری بخش خصوصی در بخش حاکمیت نیز سطح تعاملات را افزایش خواهد داد.
رئیس اتاق بازرگانی قم با بیان اینکه ساختمان جدید اتاق بازرگانی بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: این در حالی است که سال گذشته و در آغاز دوره دهم، این ساختمان حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به جز سازه اصلی، تنها بخشی از نازک‌کاری در دو طبقه انجام شده بود.
وی با تاکید بر اینکه در مدت یکسال گذشته تلاش کرده‌ایم در مجموعه اتاق بازرگانی ظرفیتی ویژه برای بخش خصوصی ایجاد کنیم، رشد صنعت استان را مورد توجه قرار داد و افزود: با وجود اینکه در زمینه تدوین بانک اطلاعات فعالان اقتصادی به توفیقات خوبی دست یافته‌ایم و اطلاعات صنایع استان به مرحله تحلیل رسیده، اما متاسفانه گرفتن آمار و اطلاعات از بخش‌های معدنی و کشاورزی با سرعت خوبی دنبال نمی‌شود.
ایرانی با بیان اینکه پس از اخذ اطلاعات به دنبال دسته‌بندی کردن آن هستیم، تصریح کرد: با دسته بندی آمار و اطلاعات، مشکلات بخش‌های مختلف نیز احصا شده و به صورت مطالبه جمع‌بندی خواهد شد.
وی از برنامه اتاق برای برپایی یک نمایشگاه فاخر از محصولات تولیدشده در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به صورت دائمی در ساختمان جدید اتاق بازرگانی، محصولات صادراتی و تولیدی استان را در معرض دید هیات‌های تجاری داخلی و خارجی خواهد گذاشت.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها