استقرار دبیرخانه شورای هم خانواده دستگاه‌های تابعه وزارت صمت در اتاق بازرگانی قم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه ازین پس جلسات شورای هم خانواده به دبیری اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد گفت: دبیرخانه نشست های شورای هم خانواده در اتاق بازرگانی تشکیل خواهد شد تا بتوانیم جلسات این شورا را به صورت منظم در راستای پیگیری مسائل مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجار ت برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، اکبر ابدالی عصر شنبه در نشست شورای هم خانواده دستگاه‌های تابعه وزارت صمت در استان قم که در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد، با بیان اینکه ازین پس جلسات شورای هم خانواده به دبیری اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد اظهار کرد: دبیرخانه نشست های شورای هم خانواده در اتاق بازرگانی تشکیل خواهد شد تا بتوانیم جلسات این شورا را به صورت منظم در راستای پیگیری مسائل مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجار ت برگزار کنیم.
وی با اشاره به اینکه جلسات شورا با حضور بالاترین مقام هر دستگاه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تمام اعضای شورای هم‌خانواده صمت در راستای یک هدف مشترک که رشد صنعت، معدن و تجارت استان است، فعالیت دارند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه برای افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه‌هایی تدوین شود، عنوان کرد: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی یک طرح افتتاحیه به دست رای اولی‌ها داشتیم که بازخورد بسیار خوبی داشت و سعی داریم برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز این کار را انجام دهیم.
وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق و گسترده در خصوص پیشرفت های استان در حوزه های صنعتی تصریح کرد: تجمیع ظرفیت های رسانه ای دستگاه های هم خانواده وزارت صمت در راستای اطلاع رسانی خدمات تمام دستگاه ها ضروری است.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها