پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی قم به رئیس جمهور منتخب

رئیس اتاق بازرگانی قم در پیامی پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی با صدور پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
متن پیام رئیس اتاق بازرگانی قم به این شرح است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

حضور ملت ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و مشارکت پرشور در تعیین سرنوشت و آینده کشور، برگ زرین دیگری در تاریخ پرشکوه ایران عزیزمان بود.
اکنون که با اعتماد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به عنوان چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، فرصت خدمت به مردم شریف و سرافراز ایران را یافته‌اید، از طرف تمام جامعه فعالان حوزه بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان قم، به شما تبریک عرض می‌نمایم.
بی‌شک در این برهه، همانگونه که مقام معظم رهبری طی سالیان اخیر تاکید داشته‌اند، مهم‌ترین مساله کشور اقتصاد و به اذعان تمام متخصصان و کارشناسان جهش تولید و حمایت از مشارکت مردم در اقتصاد، اصلی‌ترین پایه تقویت و حل مشکلات اقتصادی کشور است.
فعالان اقتصادی همانگونه که در تمام فرصت‌های کشور در کنار دولت و مسوولان، دوشادوش برای رفع گره‌های اقتصادی تلاش کرده‌اند، هم‌اکنون با وجود حجم بالای محدودیت‌های پیش روی توسعه اقتصادی انتظار دارند، صدایشان بیش از گذشته شنیده و جامه عمل پوشانده شود.
رفع موانع تولید، حل مشکل رفع تعهد ارزی، تبادل مالی با دنیا، توسعه روابط با همسایگان، اعتماد به نظرات کارشناسی فعالان اقتصادی، اصلاح قانون‌های دست و پاگیر تولید، توسعه تجارت بین‌الملل، تقویت زیرساخت‌های صنعت و… از جمله انتظارات بخش خصوصی برای پیگیری در دولت چهاردهم با حمایت حضرتعالی برای تحقق رشد اقتصادی کشور است.
قدر مسلم اتاق بازرگانی در دوره جدید ریاست‌ جمهوری، همچون گذشته به عنوان مشاوری امین و دلسوز در کنار دولت قرار داشته و از هیچ اقدامی برای رفع گره‌های اقتصادی کشور فروگذار نخواهد کرد.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی در مسیر خطیر خدمت به ملت، امید دارد که با حضور دولت جدید، آینده‌ای سرشار از موفقیت، سربلندی و سرافرازی برای مردم شایسته ایران رقم بخورد.

محمد ایرانی قمی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها