اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام تبریک سرپرست جدید استانداری قم

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم در پیامی انتصاب حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار را به عنوان سرپرست استانداری قم تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم، محمد ایرانی انتصاب احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار قم را به عنوان سرپرست استانداری قم تبریک گفت.

متن پیام رئیس اتاق بازرگانی قم به این شرح است:

 

 

برادر ارجمند جناب آقای حاجی زاده
سرپرست محترم استانداری قم

سلام علیکم
خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصا در دیار کریمه اهل بیت(ع)، موهبتی الهی و توفیقی است که تنها شایستگان، به خادمی چنین نظامی مقدس، با مردمی نجیب، بصیر و ارزشی نائل می گردند.
انتصاب بجا و مدبرانه جنابعالی به مسوولیت خطیر و مهم سرپرستی استانداری قم، نشان از توانمندی و تجربیات ارزشمند شما بوده و نویدبخش آینده‌ای سراسر نور و موفقیت برای خطه مقدس قم و تداوم پیشرفت در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای مردم شریف این دیار مقدس است.
ضمن تبریک این فرصت خدمت جدید، امیدوارم مسیر رشد و تعالی اقتصاد استان بیش از پیش با تکیه بر تجارب برجسته و گرانقدر و حمایت های بی شائبه‌ جنابعالی هموار شده و همچون گذشته شاهد ارتباط مستمر، اثربخش و دلسوزانه‌تان در حمایت و گره گشایی از صنعت، فعالان اقتصادی و تشکل های صنفی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای رشد تولید و مهار تورم در استان باشیم.
از درگاه ایزد منان، عزت، سربلندی و توفیقات روزافزون در عرصه خدمت جدید را برای جنابعالی مسالت دارم.

محمد ایرانی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها