اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام گرامیداشت اتاق بازرگانی قم به مناسبت فرا رسیدن روز ملی صنعت-معدن

 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم در پیامی، فرارسیدن روز ملی صنعت-معدن را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت. 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم در پیامی فرارسیدن روز ملی صنعت-معدن، 10 تیرماه را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

«سیستم دفاعی اقتصاد کشور تولید است.»
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

روز ملی صنـعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصــاد و تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و نیل به اهداف بلند مدت کـشور یادآور شویم.
عرصـه‌ای که تلاش‌های تحسین برانگیز خادمان عرصه تولید در صنایع و معادن، چرخ‌های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می‌رود.
این درحالی است که با اقدامات صورت گرفته از سوی پارلمان بخش خصوصی در جهت رسیدگی به امور فعالان اقتصادی، با وجود اینکه بسیاری از تولیدکنندگان با بحران روبه‌رو شدند، بسیاری نیز ماندند و ساختند تا کشور عزیزمان در منطقه و دنیا حرفی برای گفتن داشته‌ باشد، گرچه هنوز هم با مشکلات فراوانی دست به گریبان هستند و راه دشوار است.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، ضمن تبریک و خداقوت به تمامی فعالان اقتصادی در حوزه صنایع و معادن، از مدیران بالادستی تا کارگران زحمتکش، از خداوند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت و برای ایران عزیزمان سربلندی را خواهان است.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها