اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

سرعت عمل مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی بیشتر شود

رئیس اتاق بازرگانی گفت: یکی از گلایه‌های فعالان اقتصادی روند طولانی حل مشکلات است؛ زمانی که مشکلی رخ دهد تا اصلاح آن زمان زیادی صرف می‌شود لذا سرعت عمل مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی بیشتر شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی در نشست صمیمانه فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم با فعالان اقتصادی استان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: حضور مسئولان در جلسات اتاق و شنیدن سخنان فعالان اقتصادی استان در همه حوزه‌های بازرگانی داخلی و خارجی خالی از لطف نیست و در این جلسات مسئولان متوجه می‌شوند که معضلاتی که یک قانون یا یک بخشنامه خلق الساعه می‌تواند برای فعالان اقتصادی ایجاد کند و خسارت‌های گاه جبران ناپذیری که می تواند به اقتصاد افراد وارد کند چیست.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران از خدمات ارائه شده به فعالان اقتصادی توسط اتاق بازرگانی گفت و اظهار داشت: اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی بزرگترین تشکلی است که ظرفیتهای آن در قانون دیده شده و به عنوان مشاور سه قوه و تسهیل‌گر امور تجاری برای بخش خصوصی و ارتباط با حاکمیت و فعالان اقتصادی عمل می‌کند.
رئیس اتاق قم اظهار داشت: باید سرعت واکنش را در برخی از فرایندها افزایش داد و سرعت عملکرد مسئولان به منظور حل مشکلات بیشتر شود و این یک ضرورت انکارناپذیر و بسیار مهم است.
وی گفت: یکی از گلایه‌های فعالان اقتصادی روند طولانی حل مشکلات است؛ زمانی که مشکلی رخ دهد تا اصلاح آن زمان زیادی صرف می‌شود لذا ما از ظرفیت‌های استانی به‌خصوص از ظرفیت سپاه پاسداران در این حوزه خیلی خوب می‌توانیم استفاده کنیم.
ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی ظرفیت بزرگ و ارزشمندی را در اختیار اتاق قرار داده که در دولت دهم پایه‌گذاری شد و براساس مصوبه آن که همچنان پابرجاست، مصوبات استانی و کشوری حکم قانون دارد و لازم الاجرا است.
ایرانی با بیان اینکه امیدواریم در سال جاری مسئولان حضور پررنگی در جلسات اتاق بازرگانی داشته باشند، گفت: شورای گفت وگوی استانی باعث می‌شود معضلات محلی راحت‌تر و با سرعت بیشتر و طبق اکوسیستم هر استان برطرف و راندمان کار افزایش و عملکردها ارتقا یابد.
وی با توجه به چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، گفت: با توجه به نزدیکی به انتخابات بحث مشارکت حداکثری و حضور همه مردم در پای صندوق‌های رای برای روز جمعه موضوع مهمی است که باید همگان آن را مدنظر داشته باشند.
پایان پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها