اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام تسلیت رئیس اتاق قم در پی شهادت مجاهد فقید جبهه مقاومت دکتر اسماعیل هنیه

محمد ایرانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، در پیامی شهادت مجاهد بزرگ جبهه مقاومت، رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی با صدور پیامی شهادت مجاهد بزرگ جبهه مقاومت، شهید دکتر اسماعیل هنیه و همراه ایشان را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت رئیس اتاق بازرگانی قم به این شرح است:

اقدام بزدلانه رژیم منحوس صهیونیستی در ترور مجاهد سرافراز جبهه مقاومت، دکتر «اسماعیل هنیه»، رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بار دیگر پرده از چهره کریه این رژیم جعلی برداشت و به همگان ثابت کرد که دشمنان قسم خورده اسلام، ایران و انسانیت هیچ خط قرمزی برای ادامه جنایات خود در سراسر جهان علی الخصوص علیه جبهه شریف مقاومت متصور نیستند.

شهید اسماعیل هنیه به عنوان یک شخصیت برجسته سیاسی، برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران، به تهران سفر کرده بود اما رژیم سفاک صهیونیستی با ارتکاب این جنایت، بار دیگر نشان داد که نه تنها در میدان نبرد نظامی به هیچ اصول اخلاقی‌ای پایبند نیست که حتی در مراسمات دیپلماتیک و رسمی نیز از حملات تروریستی و اقدامات غیرانسانی خود دست نمی‌کشد. این رژیم منحوس باید بداند که خون شهدای جبهه مقاومت، هرگز هدر نخواهد رفت و انتقام این جنایت به خونخواهی تمام شهدای جبهه مقاومت، به زودی و با قدرت، گرفته خواهد شد.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه امنیت کشور عزیزمان و به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه و همراه گرامی‌شان، این حادثه غم‌بار را به جبهه مقاومت تسلیت عرض نموده و برای خانواده محترم این شهدای بزرگوار، ملت بزرگ فلسطین و تمام آزادی خواهان جهان، صبر جمیل، اجر جزیل و پیروزی از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌دارم.

 

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها