اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

هشتمین دوره جامع بازرگانی بین‌الملل در استان قم برگزار می‌شود

 

هشتمین دوره جامع بازرگانی بین‌الملل به همت مرکز آموزش اتاق بازرگانی قم، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، هشتمین دوره جامع بازرگانی بین‌الملل به همت مرکز آموزش اتاق بازرگانی قم، از مرداد ماه 1403 برگزار خواهد شد.

سرفصل‌هایی از قبیل «نقشه راه تجارت بین‌الملل»، «قوانین و مقررات بازرگانی بین‌الملل»، «تهیه و تنظیم اسناد بازرگانی و قراردادهای بین‌الملل»، «آشنایی با سامانه‌های تجارت بین‌الملل»، «ترخیص و امورگمرکی »، «بازاریابی در بازارهای بین‌الملل»، «فروش در بازارهای بین‌الملل»، «آشنایی با ابزارهای تحلیل بازارهای بین‌الملل »، «روش‌های پرداخت بین‌الملل» و دیگر عناوین آموزشی این دوره، فرصتی مناسب برای تمام افراد علاقه‌مند به حوزه تجارت علی‌الخصوص دانشجویان رشته‌های بازرگانی، فعالان عرصه تجارت خارجی و مدیران عامل شرکت‌های بازرگانی خواهد بود.

125 ساعت آموزش تخصصی، اعطای گواهینامه دو زبانه معتبر از اتاق ایران، تدریس برترین اساتید اتاق ایران و سازمان توسعه تجارت و برگزاری تور بازدید تنها بخشی از خدمات ارائه شده در این دوره آموزشی می‌باشد.

لازم به ذکر است این دوره از مرداد ماه 1403 در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم واقع در کیلومتر 5 اتوبان قم-تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تماس‌های 02536150105 و 09102808650 در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها