اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی قم به مناسبت تشکیل کابینه دولت چهاردهم

محمد ایرانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، در پیامی ضمن تبریک به کابینه جدید دولت پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، نقش موثر بخش خصوصی را در کمک به دولت برای رشد و توسعه تولید و رونق اقتصادی یادآور شد.

متن پیام رئیس اتاق بازرگانی قم به این شرح است:

کسب رأی اعتماد نمایندگان مردم در خانه ملت توسط وزرای پیشنهادی دولت را خدمت رئیس جمهور محترم و ملت بزرگ ایران تبریک گفته و از خداوند متعال موفقیت و توفیق روزافزون در امور را برای ایشان خواستارم.
چهاردهمین هیئت دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حالی تشکیل شد که فعالان بخش خصوصی سراسر کشور همانند ادوار گذشته آمادگی خویش را برای همکاری و همیاری با رئیس جمهور منتخب مردم و دولتمردان انتخاب شده توسط نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی اعلام نمودند.
امروزه اهالی عرصه اقتصاد بیش از هر زمان دیگری خسته‌ی راه طی شده و نگران از تکرار برخی بی‌تدبیری‌ها و خلف وعده‌های مسئولین پیشین هستند که امیدواریم وزرای متخصص و مبرز پیشنهادی دکتر پزشکیان که تماما مورد تایید نمایندگان ملت بودند، یار و یاور فعالان بخش خصوصی در راه تحقق شعار سال که همان جهش تولید با مشارکت مردم است باشند.
امید است وزرای دولت چهاردهم به نقش مشورتی اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی دقت نموده و با تعامل با یکدیگر در مسیر پر پیچ و خم حل مشکلات مردم علی الخصوص معضلات اقتصادی، بیکاری و … گام برداریم.
توفیقات تمام خدمتگزاران ملت را از خدای متعال خواهانم.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها