اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

رئیس اتاق بازرگانی قم در نشست با هیئت رئیسه انجمن صنایع غذایی مطرح کرد: حمایت از تولیدات استان و مطالبه‌گری از حاکمیت دو فریضه اصلی اتاق دهم

رئیس اتاق بازرگانی قم گفت: حمایت از تولیدکنندگان استان، مطالبه‌گری به نفع بخش خصوصی و مشورت دادن به دستگاه‌های حاکمیتی در مورد حذف، اصلاح و یا وضع قوانین مربوط به تولید و حوزه اقتصاد، از اصلی ترین رسالت‌های اتاق دهم است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، در سلسله جلسات رئیس اتاق بازرگانی قم با انجمن‌های مختلف بخش خصوصی، این بار نشست مشترک رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم با هیئت رئیسه انجمن صنایع غذایی استان در سالن انجمن‌های این اتاق برگزار شد.
محمد ایرانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 16 ماهه اتاق دهم به اهداف و اقدامات پیش روی پارلمان بخش خصوصی استان اشاره‌ای کرد و ادامه داد: راه‌اندازی نمایشگاه دائمی توانمندی‌های تولیدی استان، حمایت مالی طرح محور از واحدها و انجمن ها برای حضور در بازارهای بین المللی، حمایت از واحدها در کمیته های بیمه ای و مالیاتی تنها بخش کوچکی از فعالیت‌های در دست اقدام اتاق بازرگانی قم است.
وی با بیان اینکه در دوره جدید اتاق قم رویکرد تازه‌ای را در حمایت از تولیدات داخل در پیش گرفته، اظهار داشت: در 16 ماه گذشته اتاق بازرگانی قم به عنوان خانه فعالان بخش خصوصی استان، سعی کرده تا در تمام بخش‌ها از محصولات تولیدی استان استفاده کند و به طوری طرح معرفی این محصولات به سایر ادارات و ارگان‌های استان را نیز اجرایی خواهد کرد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران با اشاره به نقش کلیدی اتاق بازرگانی در سالیان گذشته در مشورت دادن به دولت‌ها، از کمرنگ‌ شدن این نقش گلایه کرد و گفت: امیدواریم در دولت وفاق ملی با استفاده از کارشناسان و خبرگان حوزه اقتصاد و با بهره‌گیری از نظرات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، شاهد رشد و شکوفایی تولید و اقتصاد باشیم.
ایرانی با تاکید بر اهمیت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی گفت: واحدهای تولیدی استان برای به دست آوردن سهم مناسبی از بازار داخل و خارج از کشور باید در رویدادهای مختلف ملی و بین المللی شرکت کنند که اتاق قم با در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی طرح محور برای واحدها و انجمن ها همراه و پشتیبان فعالان اقتصادی استان خواهد بود.
در ادامه نشست، جواد مرادی رئیس انجمن صنایع غذایی استان نیز با قدردانی از زحمات اتاق برای بهبود محیط فعالیت تولیدکنندگان و ارائه خدمات مناسب به بخش خصوصی، خواستار اطلاع رسانی مناسب این خدمات را به تمام فعالان بخش خصوصی شد.
وی از اتاق به عنوان متولی بخش خصوصی استان خواست تا با پیگیری و رفع موانع تولید و مشکلات صادرکنندگان بیش از پیش به کمک اهالی شریف حوزه اقتصاد استان بیاید.
انتهای خبر/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها