اتاق بازرگانی، زبان گویای فعالان اقتصادی در مجامع حاکمیتی است

رئیس اتاق بازرگانی قم گفت: اتاق بازرگانی قم در این دوره در تمام نشست‌هایی که با مدیران استانی و ملی داشته است سعی کرده، به بهترین نحو مشکلات و موانع پیش روی فعالان اقتصادی را تا رفع مشکل پیگیری کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی در سومین نشست شورای هماهنگی مدیران تابعه امور اقتصادی و دارایی که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی استان به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم برگزار شد، اظهار کرد: واحدهای تولیدی در این جلسات باید مشکلات خود را به صراحت مطرح کنند.
عضو هئیت نمایندگان اتاق ایران با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تمام سهیمه وام تبصره 18 را جذب کنیم، مطرح کرد: در حوزه نظام بانکی نیازمند رعایت عدالت در پرداخت تسهیلات از منابع موجود هستیم.
رئیس اتاق بازرگانی قم با اشاره به اینکه تلاش داریم در این دوره از اتاق بیش‌تر به سمت عدالت حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: همچنین درنظر داریم فضای خواهش، التماس و قضاوت را به پذیرش تغییر دهیم.
ایرانی با بیان اینکه متاسفانه قانون ارزش افزوده را از مصرف کننده آغاز نکرده‌ایم، تصریح کرد: این موضوع یک نقص قانون است و ما این را می‌پذیریم ولی درخواست داریم در راستای تسهیل آن توجه بیش‌تری صورت بگیرد.
وی با اشاره به اینکه بحث قوانین و محدودیت‌های حاکمیتی باید مدنظر قرار داده شود، مطرح کرد: زمانی که یک دستورالعمل از تهران صادر می‌شود، مدیران استانی نمی‌توانند فراتر از آن عمل کنند.
ایشان با بیان اینکه در این جلسات باید مشکلاتی مطرح شود که قابلیت پیگیری و حل شدن در استان داشته باشد، عنوان کرد: از واحدهای تولیدی درخواست داریم که پیش از این گونه نشست‌ها مشکلات را احصا و دسته بندی کنند.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها