پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی قم به مناسبت انتصاب استاندار

رئیس اتاق بازرگانی قم در پیامی انتصاب مهندس بهنام جو را به عنوان استاندار قم تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی با صدور پیامی انتصاب مهندس بهنام جو  را به عنوان سیزدهمین استاندار قم تبریک گفت.

متن پیام رئیس اتاق بازرگانی قم به این شرح است:

جناب آقای مهندس بهنام جو
استاندار محترم قم
با سلام و احترام

شهر قم در طول تاریخ ایران زمین به عنوان یکی از شهرهای اثرگذار و مهم کشور مطرح بوده و در برهه‌های مختلف آثاری ماندگار و اتفاقاتی تاریخ‌ساز کتاب این شهر را چشم‌نواز و خواندنی کرده است، اما آنطور که باید و شاید به دلایل مختلف پیشرفت به معنای واقعی در این شهر اتفاق نیفتاده است.
پس از انقلاب اسلامی که به اذعان همگان نمی‌توان از نقش چشم‌گیر و بی‌مثال قم، در این تغییر بزرگ تاریخی چشم‌پوشی کرد، آنطور که باید و شاید، نگاه به این نگین چشم‌نواز در مرکز کشور توجه نشد و پس از تبدیل شده به استان نیز همچنان عقب‌ماندگی‌های انباشته بدنه این استان را آزار می‌دهد.
تبدیل شدن قم به استان، گامی بلند به سوی صنعتی شدن آن و رشد اقتصادی این شهر بود و مفتخریم که به جنابعالی اعلام نمائیم که در حال حاضر بیش از 3000 واحد صنعتی، بازرگانی، کشاورزی و معدنی در این شهر فعالیت کرده و امروز، قم جزو مهم‌ترین شهرهای صنعتی کشور است.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم به نمایندگی از جامعه فعالان اقتصادی استان ضمن تبریک انتصاب جنابعالی به عنوان استاندار و نماینده عالی دولت در استان، آماده است تا با تمام توان و به پشتوانه بیش از 3000 فعال اقتصادی با اشتغال‌زایی بیش از 100 هزار نفری در استان، به عنوان مشاوری امین و دلسوز و پرتلاش، در کنار حاکمیت، در راستای رفع محرومیت‌های استان و رشد اقتصادی شهر عزیزمان قم، گام بردارد.
تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، برنامه‌ریزی اقتصادی کلان برای استان، تقویت صنعت گردشگری، تغییر الگوی کشت در استان، جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و… از جمله مهم‌ترین رئوس نیازهای اساسی استان است که امید است با حمایت جنابعالی و مشارکت بخش خصوصی در دولت جدید این امور محقق گردد.
بار دیگر حُسن انتخاب جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت در استان را تبریک عرض نموده و امید است حضور جنابعالی مسیری پرشتاب در توسعه، پیشرفت و اعتلای قم عزیز محقق سازد.
از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسألت دارم و برای جنابعالی مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از توکّل الهی در مسیر رشد و شکوفایی استان را آرزومندم.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها