اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

مجتبی حاج حسینی رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی قم شد

انتخابات کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی با حضور اعضا و به ریاست مجتبی حاج حسینی مورخ ٢٩ خردادماه در محل سالن جلسات با موفقیت برگزار شد.

در این جلسه، حاج حسینی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قم به اهمیت تشکیل این کمیسیون اشاره کرد.

وی تاکید نمود: تشکیل کمیسیون صادرات در اتاق بازرگانی بسیار حائز اهمیت است، زیرا صنایع استان در سال‌های اخیر از نظر ایجاد ظرفیت‌های صادراتی رشد بسیار قابل توجهی را داشته و در شاخص های اقتصاد کشور تأثیر گذار بوده است بنابراین نیازمند رونق و توسعه‌ پایدار است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، در این جلسه انتخابات داخلی برای تشکیل کمیسیون برگزار شد و مجتبی حاج حسینی به عنوان رئیس کمیسیون توسعه صادرات انتخاب شد.

همچنین، حجت اله مغانلو به عنوان نایب رئیس اول و سید مهدی روحانی به عنوان نایب رئیس دوم با کسب حداکثر آراء برای این دوره برگزیده شدند.

یادآور می‌شود پس از تشکیل این کمیسیون، با همکاری اعضاء امکان بررسی و تحلیل مسائل مرتبط با صادرات و ارائه راهکارهای مناسب فراهم گردیده است. این تلاش‌ها به منظور توسعه و پیشرفت بخش تولید، همچنین تجارت و بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی کشورمان خواهد بود.

#ایران #ایرانی #اطلاع_رسانی #قم #رشد #توسعه #سرمایه #سرمایه_گذاری #صدا_و_سیما #اتاق_بازرگانی #اتاق_بازرگانی_قم #اقتصاد #ایران #اتاق_بازرگانی_صنایع_معادن_و_کشاورزی_قم #معدن #معادن #صنعت #صنایع #کشاورزی

 

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها