اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

آغاز به کار کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی در اتاق بازرگانی قم

با تصمیم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قم برای نخستین بار، کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی در این اتاق آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی, صنایع, معادن و کشاورزی قم، نخستین جلسه کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی اتاق بازرگانی با حضور حداکثری اعضاء در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد و جواد کاظمی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
ابوالفضل رجبیان نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم در این جلسه با تاکید بر اینکه کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی با هدف پیگیری مسائل مرتبط با حوزه هنر صنعت فرش دستباف تشکیل شده است گفت: علی رغم مسائل و دغدغه‌هایی که در سطح ملی برای فرش دستباف وجود دارد کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی اتاق بازرگانی ایران تشکیل شده تا امکان سنجی برای رفع مشکلات صورت گیرد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: جامعه صنعت فرش دستباف کشور در قالب اتحادیه‌ها و تشکل‌ها به صورت همدل و یک صدا در حال تلاش برای احیای این هنر صنعت هستند و امروزه شاهد هستیم مشکلات بسیار زیادی در این حوزه از سر راه تولید کنندگان و فعالان اقتصادی در این عرصه برداشته شده است.
جواد کاظمی رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی اتاق بازرگانی قم نیز ضمن تشکر از رای اعتماد اعضاء گفت: موضوع رفع تعهدات ارزی صادرات فرش دستباف به صورت جدی در سطح ملی در حال پیگیری است و امیدواریم خبرهای خوبی را در روزهای آتی به سمع فعالان اقتصادی در این حوزه برسانیم.
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی قم گفت: یکی از برنامه‌های کوتاه مدت این کمیسیون جمع آوری ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآور در عرصه فرش دستباف خواهد بود تا بتوانیم در مسیر احیای صادرات این هنر صنعت ملی گامی موثر برداریم.
گفتنی است در این نشست آقای اکبر کوهستانی به عنوان نایب رییس اول و آقای محمد رضا صدیقیان به عنوان نایب رییس دوم انتخاب گردیدند.

 

 

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها