اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

حمایت حداکثری اتاق بازرگانی از جوانان کارآفرین استان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم با تاکید بر حمایت حداکثری اتاق بازرگانی از جوانان کارآفرین و تقویت آنها گفت: جوانان باید تفکر اقتصادی و خلاقیت در کار را به صورت جدی دنبال کنند تا نسل آینده اقتصاد کشور را متحول کند .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی جلسه کمیسیون جوانان کارآفرین اتاق بازرگانی قم، با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی از جوانان برای ایجاد فرهنگ کارافرینی و ثروت ساز حمایت می‌کند اظهار کرد: باید برای آینده ای روشن و اقتصادی پویا سرمایه گذاری کنیم و تلاش کنیم تا نسل آینده تفکر اقتصادی داشته باشد.
رئیس اتاق بازرگانی قم با تأکید بر اینکه کمیسیون جوانان نقش مهمی در هدایت و برنامه‌ریزی برای آینده دارد گفت: اگر قرار است فعالیت اقتصادی انجام دهیم این کار را در خاک کشورمان انجام خواهیم داد حتی اگر فرصت سرمایه گذاری بهتر در یک منطقه دیگر پیشنهاد شود؛ اولویت ما اصلاح ساختار اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای نسل های آینده است.
ایرانی ادامه داد: اتاق بازرگانی با ایجاد فضای آموزشی و تعاملی، این امکان را به کمیسیون ها داده است تا با تمام انرژی به سوی تحقق اهداف خود حرکت کنند.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها