اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

نمایشگاه فرش دستباف استان افتتاح شد

نمایشگاه فرش دستباف استان قم با حضور رئیس اتاق بازرگانی، مسئولان استانی و ملی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، نمایشگاه فرش دستباف استان قم با حضور برادران معاون وزیر صمت، محمد ایرانی رئیس اتاق بازرگانی، احد عظیم زاده رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران، میری رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی اتاق ایران و مسوولان ملی و استانی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان افتتاح شد.

ابوالفضل رجبیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف قم در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: استان قم جزو استان‌هایی است که در هنر صنعت فرش دستباف از دیگر استان‌های کشور سابقه کمتری دارد و باید به آن اشاره کنم که استان قم حدود صد سال است 100 که به عرصه بافندگی به صورت تخصصی وارد شده است اما نکته مهم برای اهالی صنعت فرش کشور این است که استان قم در طراحی و کیفیت گوی رقابت را از استان‌های دیگر ربوده است.

گفتنی است نمایشگاه فرش دستباف استان قم از 14 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان قم واقع در کیلومتر ٢ اتوبان قم _ تهران دایر شده و تا 18 آذرماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها