اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

آخرین وضعیت ساختمان تکمیل ساختمان اتاق بازرگانی قم

ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم با تلاش شبانه روزی در حال تکمیل شدن است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، عملیات احداث ساختمان جدید اتاق قم از دیماه 1395 در زمینی به مساحت 11 هزار و 100 مترمربع در کیلومتر 5 اتوبان قم تهران آغاز شد.

ساختمان اصلی پروژه در 7 طبقه به اضافه دو بال چپ و راست با کاربری رستوران و آمفی تئاتر با زیربنای 7 هزار و 257 مترمربع اجرا شده و بخش موتورخانه و نگهبانی و کاربری های جانبی با زیربنای 286 مترمربع خارج از ساختمان اصلی احداث شده است. تا نیمه نخست سال 1402 نازک کاری طبقه همکف، رستوران، طبقه یک و دو انجام شده و با تغییر پیمانکار در آبان ماه 1402، عملیات عمرانی برای تکمیل طبقات سه، چهار، پنج و 6 و آمفی تئاتر و همچنین آماده سازی طبقات همکف، یک و دو و رفع ایرادات موجود در آنها برای استقرار بخش اداری اتاق بازرگانی آغاز شد. در حال حاضر پس از گذشته حدود سه ماه از آغاز عملیات تکمیل ساختمان اتاق بازرگانی، عملیات بنایی در 4 طبقه به پایان رسیده و عملیات سنگ کاری دیوارها، آسترکشی گچ دیوارها، اجرای نرده تراس، تکمیل باغچه های حیاط اصلی، اجرای تاسیسات برقی و آب و فاضلاب و… انجام شده است.

طی این مدت در بخش عمرانی ساختمان شامل طبقات و سالن آمفی تئاتر بیش از 40 هزار نفر ساعت کار عمرانی انجام شده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته امید است تا پایان سال ساختمان به طور کامل مورد بهره برداری قرار گیرد. 

انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها