اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

حمایت اتاق بازرگانی از تقویت حضور زنان در حوزه های اقتصادی

نایب رئیس کمیسیون جوانان کارآفرین گفت: بانوان فعال در عرصه اقتصادی استان برای رشد و توسعه فعالیت‌های خود نیاز به حمایت اتاق بازرگانی به عنوان متولی بخش خصوصی دارند و اتاق هم به دنبال این موضوع است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، ریحانه نوپوش در نشست کارگروه زنان کارآفرین کمیسیون جوانان، گفت: در سالهای اخیر فعالیت بانوان در عرصه‌های گوناگون اقتصادی از تجارت تا تولید افزایش چشمگیری داشته که برای رشد همزمان کیفی این فعالیت‌ها، نیاز به حضور زیر چتر حمایتی اتاق بازرگانی دارند.
نوپوش در این نشست که با حضور بانوان فعال در عرصه‌های اقتصادی برگزار شد به ایجاد چنین کارگروه‌هایی در سایر استان‌ها اشاره کرد و گفت: استان قم طی سالیان اخیر از نبود این کمیته که زنان جوان توانمند اقتصادی استان را گرد هم بیاورد رنج برده که اتاق بازرگانی قم در دوره جدید نگاه ویژه ای به حضور بانوان جوان در حوزه اقتصاد دارد تا بتواند این خلا را پر کند.
وی همچنین در ادامه به موضوع ارتباط گیری هرچه بهتر اعضا با یکدیگر پرداخت و گفت: در این نشست‌ها به دنبال ارتباط اعضای کمیته با سایر فعالین اقتصادی در حوزه‌های مرتبط هستیم تا با بهبود سطح روابط میان واحدهای اقتصادی، رشد پایدار این فعالین را نیز شاهد باشیم.
بازگو کردن مسائل و مشکلات بانوان اقتصادی استان از نکات دیگری بود که نوپوش به آن اشاره کرد و ادامه داد: اتاق بازرگانی در راستای پیشبرد سیاست‌های خود مبنی بر دعوت از ارگان‌های درگیر با فعالان اقتصادی برای حل مشکلات آنان، آمادگی خود را جهت برگزاری جلساتی با محوریت مسائل مربوط به فعالان با نهادهای حاکمیتی اعلام می‌دارد.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها