اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی خطاب به منتخبین مردم قم در مجلس شورای اسلامی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم در پیامی انتخاب آقایان حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، محمد منان رئیسی و حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش به عنوان نمایندگان جدید مردم قم در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی با صدور پیامی انتخاب آقایان حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، محمد منان رئیسی و حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش به عنوان نمایندگان جدید مردم قم در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی قم به این شرح است:

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری
جناب آقای محمد منان رئیسی
جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش

سلام علیکم
حسن انتخاب جنابعالی به عنوان نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی را تبریک عرض می نمایم.
بی شک حضور در صندلی بهارستان، فرصتی بس مغتنم برای خدمت به مردم و پایه گذاری آینده ای سرشار از امید و موفقیت برای ملت ایران است.
پایه های قانون گذاری کشور خصوصا در حوزه های اقتصادی طی سال های اخیر با تزلزل های فراوان همراه بوده و دوره جدید مجلس شورای اسلامی فرصتی است تا در این شرایط سخت اقتصادی، نخبگان ملت با بهره گیری از نظر متخصصان و مشاوران بخش خصوصی، گره های قانونگذاری اقتصادی را شناسایی کرده و در راستای تدوین قوانین اصلاح گرانه اقتصادی تلاش نمایند.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم در دوره دهم با گرد هم آوردن تمام متخصصان و فعالان بخش خصوصی در قالب کارگروه و کمیسیون های تخصصی اتفاقات بسیار شگرفی را در جهت شناسایی گره های قانونی حوزه اقتصاد و راهکارشناسی برای باز کردن این گره ها رقم زده و این آمادگی را دارد تا با حمایت نمایندگان ملت، فرصت های جدیدی برای ارائه این مطالعات و مشاوره برای حل مشکلات کشور فراهم نماید.
اینجانب ضمن تبریک مجدد انتخاب جنابعالی به عنوان نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی، از درگاه خداوند سبحان، توفیق شما را در انجام رسالت بزرگی که بر عهده خواهید داشت، مسئلت می نمایم.

محمد ایرانی قمی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها