اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

برنامه ریزی برای ارائه خدمات ویژه به اعضای اتاق بازرگانی قم

رئیس اتاق بازرگانی قم گفت: در سال جدید با تبیین صحیح ظرفیت‌های اتاق قم و ارائه خدمات ویژه به واحدهای صنعتی، در پی جذب منابع مالی و سرمایه گذاری بیشتر در استان هستیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی در آخرین نشست هیات نمایندگان اتاق قم در سال 1402 که روز سه شنبه 22 اسفند ماه برگزار شد گفت: تشکل‌ها و انجمن‌های وابسته به اتاق برای رشد و توسعه فعالیت‌های خود نیاز به تزریق بودجه دارند که امیدواریم این امر با نگاه کارشناسی ویژه‌ای که امسال در بحث تدوین بودجه وجود داشت، محقق شود.
ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت پیشرفت فیزیکی ساختمان اتاق بازرگانی اشاره کرد و گفت: با همت تمام عوامل اجرایی و تلاشی که اتاق برای تامین مالی بودجه ساختمان انجام داده است، تا آخر سال عملیات بنایی در ساختمان اتاق به طور کامل به اتمام خواهد رسید.
عضو هیات نمایندگان اتاق ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی را عنوان قسمت دیگری از صحبت‌های خود قرار داد و ادامه داد: با ورود افراد جدید به مجلس، بخش خصوصی امیدوار است تا نگاه ویژه‌ای به بخش خصوصی استان شود که لازمه‌ی این مهم ارتباط تنگاتنگ منتخبین مردم و اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی است.
ایرانی با نام بردن از برخی واحدهای صنعتی مهم و اثرگذار استان، به لزوم برنامه ریزی برای جذب آنها که ضمن استفاده از منابع نیروی انسانی و دیگر ظرفیت‌های استان، منابع مالی خود را در اختیار دیگر استان ها می گذارند نیز تاکید کرد و گفت: در سال جدید با تبیین صحیح ظرفیت‌های اتاق قم و ارائه خدمات ویژه به واحدهای صنعتی، در پی رسیدن به این هدف هستیم.
رئیس اتاق قم همچنین گزارشی از دیدار خود با استاندار قم ارائه کرد و گفت: در این دیدار مباحثی چون تقویت ارتباط با بخش خصوصی، قطع ناگهانی حامل‌های انرژی واحدهای صنعتی، عدم همکاری برخی مدیران کل ادارات دولتی و کمبود تسهیلات بانکی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که از سوی ایشان مورد استقبال قرار گرفت.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها