اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

تشکیل هیات های مشاوره اندیشه ورز اقتصادی و صنعتی در اتاق بازرگانی قم/پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان باید ایجاد شود

منتخب مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیات های مشاوره اندیشه ورز اقتصادی و صنعتی در اتاق بازرگانی قم خبر داد و گفت: اتاق بازرگانی محل تجمع نخبگان اقتصادی و صنعتی است و باید هیات های اندیشه ورز اقتصادی در این مجموعه تشکیل شده و محور مشاوره و نشست های ماهیانه با نمایندگان مجلس باشند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن به کشاورزی قم، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش در نشست صمیمی با اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی قم، از تشکیل جلسات متعدد اقتصادی در ۱۰ روز گذشته و پس از انتخابات خبر داد و افزود: هیأت‌های اندیشه ورز در رشته‌های تخصصی اقتصاد و صنعت استان به صورت تخصصی موضوعات استان را پیگیری خواهند کرد.
وی از تشکیل هیات های مشاوره اندیشه ورز اقتصادی و صنعتی در اتاق بازرگانی قم خبر داد و خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی محل تجمع نخبگان اقتصادی و صنعتی است و باید هیات های اندیشه ورز اقتصادی در این مجموعه تشکیل شده و محور مشاوره و نشست های ماهیانه با نمایندگان مجلس باشند.
وی با تاکید بر اینکه در جنگ اقتصادی باید جهاد اقتصادی داشته باشیم گفت: نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی باید بتوانند در بین استان‌های دیگر جریان‌ساز باشند در همین راستا طی چند روز گذشته با عموم نمایندگان استان‌های دیگر مکالمات تلفنی را دنبال کرده‌ایم تا در مجلس آینده قانون گذاری بهتری داشته باشیم.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از مشاوره نخبگان اقتصادی در قانون گذاری و اصلاح قوانین ادامه داد: با جدیت از مشاوره فعالان اقتصادی در اصلاح قوانین دست و پاگیر بهره‌مند خواهیم شد.
منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نگاه اقتصادی در مدیران اجرایی استان با تعریف یک مسیر مشخص مدیریتی و آینده نگری نسبت به اجرای مگا پروژه‌ها در استان قم تغییر خواهد کرد.
وی گفت: برای تقویت سرمایه‌گذاری در استان به دنبال ایجاد یک پنجره واحد سرمایه‌گذاری برای رفع موانع کوتاه مدت و بلند مدت سرمایه‌گذاران در چهار سال آینده خواهیم بود.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها