اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

برگزاری 64 دوره آموزشی مساله محور در اتاق بازرگانی قم

رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی قم از برگزاری 64 دوره آموزشی مساله محور در اتاق بازرگانی قم در سال 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، نشست کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی با حضور مسئولان کارگروه‌ها و کمیته‌های ذیل کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی و همچنین اعضاء هیأت نمایندگان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد.
علی مسبح رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی در ابتدای این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه کمیسیون آموزش گفت: کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی با برگزاری ۶۴ دوره آموزشی با حضور ۹۱۵ نفر و همچنین با برگزاری بیش از 8 هزار نفر ساعت آموزش به لحاظ آماری جزو استان‌های تراز اول کشور قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه حضور اساتید برجسته کشور در برگزاری این دوره‌ها یکی از نقاط قوت برگزاری دوره‌های آموزشی اتاق بازرگانی است افزود: کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی برای پیگیری و همچنین تدوین ساز و کار مناسب در دوره دهم با تشکیل بیش از ۱۰۰ جلسه کاری رسمی و غیر رسمی در کمتر از یک سال گذشته تلاش کرده تا رویکرد آموزشی تخصصی اتاق بازرگانی را برای سال‌های ۱۴۰۳ و همچنین سال‌های بعد تعریف کند.
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی در جمع روسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی قم با تاکید بر اینکه تشکیل کمیسیون‌های دهگانه اتاق بازرگانی قم توانسته است موضوعات را به تفکیک و تخصصی در امور مختلف صنعتی پیگیری کند گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای طبق نیاز صنعت منوط به حمایت و همراهی همه کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی است تا موضوعات را به صورت اولویت بندی شده علاوه بر ارائه به کمیسیون آموزش در امر شناسایی جامعه هدف و همچنین حضور اعضا اتاق پیگیری کنند و مطمئناً این مطلب باعث بالا رفتن کیفیت آموزش اتاق بازرگانی و بهره‌مندی اعضا خواهد شد.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها