اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

با حضور مدیر کل دفترخدمات ارزی سازمان توسعه تجارت؛ نشست تخصصی رفع تعهدات ارزی در اتاق بازرگانی برگزار شد

نشست تخصصی نحوه رفع تعهد ارزی و تاخیر اسناد حمل واردات به میزبانی اتاق بازرگانی قم و با حضور جمعی از فعالان اقتصادی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، نشست تخصصی نحوه رفع تعهد ارزی و تاخیر اسناد حمل واردات به میزبانی اتاق بازرگانی قم و با حضور جمعی از فعالان اقتصادی استان برگزار شد.
در این نشست که در سالن جلسات اتاق بازرگانی قم برگزار شد، دکتر ناهید دشتدار مدیر کل دفترخدمات ارزی و مالی سازمان توسعه تجارت به بیان قوانین به روز شده و اطلاعات مورد نیاز فعالان حوزه تجارت بین الملل پرداخت.
روش‌های رفع تعهد و توصیه‌های عملیاتی، چشم‌انداز پیش رو در حوزه تعهد ارزی صادرات و قواعد جاری و حاکم بر سیاست‌های ارزی کشور در حوزه صادرات از دیگر سرفصل‌های این نشست بود که با استقبال خوب فعالان اقتصادی استان نیز همراه بود.
دشتدار در حاشیه این نشست گفت: اتاق بازرگانی نقش بسزایی در ارتقا سطح دانش فعالان بخش خصوصی در جهت افزایش تولید و صادرات و در نهایت افزایش ارزآوری به کشور دارد که اتاق قم در یکسال گذشته نشان داده است با برپایی نشست‌های آموزشی قدم در این مسیر گذاشته است.
مرکز آموزش اتاق بازرگانی در دوره دهم با تغییر در روند خود در پی برگزاری دوره‌های کاربردی و با موضوعات مبتلابه بخش خصوصی و همچنین دوره‌های تخصصی ویژه برای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها