اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

تلاش اتاق بازرگانی برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای صنایع غذایی استان

رئیس شورای هماهنگی کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی بر تلاش این اتاق برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای صنایع غذایی استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، نشست مشترک کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی قم و هیئت رئیسه انجمن صنایع غذایی برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست حیدر شهناززاده، رئیس شورای هماهنگی کمیسیون‌های تخصصی اتاق قم برگزار شد، هیئت رئیسه کمیسیون صنعت و انجمن صنایع غذایی استان حضور داشتند.
شهناززاده ضمن تبریک به اعضای جدید هیئت رئیسه این انجمن گفت: به لطف حضور مجموعه‌های قدرتمند در حوزه صنایع غذایی و وجود انجمن ساختارمندی چون انجمن صنایع غذایی، از ایشان انتظار می‌رود، بیش از پیش با اتاق بازرگانی همکاری داشته باشند.
عضو هیئت نمایندگان اتاق قم از برنامه‌ریزی برای ارتباط مستمر انجمن صنایع غذایی و اتاق قم خبر داد و گفت: این همکاری در زمینه‌های ارسال گزارش جلسات برای دبیرخانه کمیسیون از سوی دبیر انجمن، ارتباط مستقیم با میز صنعت اتاق بازرگانی جهت رفع مشکلات و موانع تولید فعالان صنایع غذایی و استعلام و پیگیری در خصوص معرفی نماینده بخش خصوصی در کمیته فنی معاونت غذا و داروی استان تدوین شده است.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها