اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی قم به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، در پیامی فرارسیدن 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی را گرامی داشته و روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی با صدور پیامی پیامی فرارسیدن 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی را گرامی داشته و روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی قم به این شرح است:

هفدهم مرداد ماه در تقویم میهن عزیزمان، به یاد شهید عزیز خانواده بزرگ اطلاع رسانی کشور، «شهید محمود صارمی» به نام تلاشگران و مجاهدانی مزین شده است که لوای آگاهی بخشی را بر دوش دارند. این جامعه پرتلاش با چشمانی بینا، وجدانی بیدار و قلمی روان، زبان گویای مردم و پل ارتباط حاکمیت با ملت هستند که امید داریم در آینده نیز همچون گذشته درخشان خود در این مسیر پر چالش به فعالیت‌های خود در جهت روشنگری افکار و آگاهی سازی عموم ملت ادامه دهند.

هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند تعهد خبرنگاران استان عزیزمان قم را که همواره با رعایت تقوای قلم و به دور از برخوردهای جانبدارانه و به پشتوانه‌ علم و منطق خود به رشد استان در شاخص‌های مختلف توسعه علی الخصوص حوزه اقتصاد شدند را نادیده بگیرد. لذا اینجانب نیز مفتخرم تا فرارسیدن این روز میمون و خجسته را از سوی فعالان محترم اقتصادی استان که آنان نیز به حق مبارزان میدان جنگ اقتصادی هستند، به شما مجاهدان عرصه قلم تبریک گفته و از خداوند متعال روزگاری پر از خیر و برکت و شادی را برایتان آرزومندم.

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها