اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در نشست با بانوان فعال اقتصادی استان بیان کرد؛ بانوان، پیشگامان مدیریت امور جامعه و خانواده

دیدار صمیمانه مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم با بانوان فعال در واحدهای اقتصادی، در قالب نشست دوره‌ای کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، مریم عرب نژاد در این نشست ضمن ابراز خرسندی از فعالیت گسترده کانون زنان بازرگان اتاق قم از اهمیت حضور پررنگ‌تر زنان در امور اقتصادی به عنوان یکی از راهبردهای رسیدن به رشد اقتصادی مورد انتظار مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: بانوان ما، می‌توانند نقش‌های کلیدی و برجسته‌ای در توسعه و پیشرفت استان علی الخصوص در حوزه اقتصاد ایفا کنند.

وی در ادامه به فعالیت‌های بانوان استان در بخش‌ خصوصی نیز گذری داشت و از ایشان به عنوان پیشگامان حضور زنان در این بخش قدردانی کرد. مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم به مشارکت مؤثر همراه با تعهد بانوان قمی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مدیریت همزمان خانواده و مسئولیت‌های اجتماعی ایشان نیز اشاره‌ای کرد و افزود: این توانایی در مدیریت هم‌زمان چندین نقش، الگویی از موفقیت و پیشرفت برای استان است که با استفاده از این نقشه راه می‌توانیم شاهد شکوفایی بیش از پیش اقتصاد استان باشیم.

عرب نژاد با تاکید بر فرصت‌های صادراتی که در سال‌های اخیر به وجود آمده است به حضور زنان در این حوزه نیز اشاره کرد و کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی را یکی از مراجعی دانست که بانوان می‌توانند با مراجعه به آن در راستای رشد خود قدم بردارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها