اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان قم

در نخستین نشست کمیته حمل و نقل و لجستیک کمیسیون صنعت مطرح شد: پیشرفت صنعت حمل و نقل استان پیش نیاز جهش تولید

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی گفت: جهش تولید و رشد شاخص‌های اقتصادی استان با در اختیار داشتن شبکه حمل و نقل مناسب امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محسن اسحاقی در دیدار با فعالان حوزه حمل و نقل استان گفت: از مدت‌ها قبل در راستای اهداف کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی و در جهت رفع مشکلات و بهبود محیط کار برای فعالان صنعت حمل و نقل، تشکیل یک کمیته ذیل این کمیسیون تصویب شده بود که با احصا مشکلات این حوزه و دعوت از مدیران عامل شرکت‌های فعال، نخستین نشست این کمیته برگزار شد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران با اشاره به لزوم وجود تشکلی کارآمد و دارای قدرت اجرایی و تصمیم‌سازی نزد نهادهای حاکمیتی، افزود: با توجه به افزایش روزافزون واحدهای تولیدی و نیاز بیش از پیش صنعتگران و فعالان اقتصادی به خدمات حمل و نقل، لازم است شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات نیز بر رشد و توسعه خود سرمایه گذاری کرده و به عنوان حلقه مهمی از زنجیره تولید، وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.
اسحاقی از فقدان حضور مراکز صدور بارنامه در شهرک‌های صنعتی به عنوان یکی از معضلات این صنعت نام برد و گفت: اتاق بازرگانی همانند یک سال گذشته از تمام ظرفیت‌های خود همچون شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و … در جهت احقاق حقوق بخش خصوصی به کار خواهد گرفت.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها