رئیس اتاق بازرگانی قم مطرح کرد؛ لزوم ارتقا دانش فعالان اقتصادی در مباحث مربوط به بیمه

رئیس اتاق بازرگانی قم ارتقا دانش فعالان اقتصادی در مباحث مربوط به بیمه را یکی از عوامل کاهش پرونده‌های اقتصادی استان دانست.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی در دیدار با مدیرکل بیمه ایران در استان قم، با اشاره به اهمیت بالای بیمه در فعالیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: بیمه مرکزی ایران باید به گونه‌ای خدمات خود را برای فعالان اقتصادی استان ارائه کند که این عزیزان نیز به استفاده از بیمه ترغیب شوند.
ایرانی همچنین ارتقا دانش فعالان اقتصادی در مباحث مربوط به بیمه را یکی از عوامل کاهش پرونده‌های اقتصادی استان دانست و افزود: اتاق بازرگانی قم با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در رشته‌های مختلف به یاری صنعتگران و بازرگانان استان آمده که در همین راستا آماده برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مربوط به انواع بیمه است.
عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران از امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت بیمه ایران و اتاق بازرگانی قم به عنوان پارلمان بخش خصوصی و نماینده فعالان بخش خصوصی استان به عنوان گامی محکم در جهت تقویت روابط فی مابین بخش خصوصی و بیمه مرکزی ایران یاد کرد.
در این دیدار همچنین اقدام صابری مدیر کل بیمه ایران در استان قم نیز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط اتاق بازرگانی قم در جهت شناساندن هرچه بیشتر ظرفیت‌های مختلف شرکت بیمه ایران به واحدهای اقتصادی استان، از امضای تفاهمنامه همکاری استقبال کرده و افزود: بیمه ایران در تلاش است تا با تقویت ارتباط خود با اتاق بازرگانی به عنوان متولی بخش خصوصی، جامعه اقتصادی استان را از خدمات خود بهره‌مند کند.
انتهای پیام/

آخرین اخبار
اطلاعیه ها
منتخب تصاویر
منتخب فیلم ها